Kontakt vid reklamationer

Så tråkigt att något har blivit fel. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt vill vi att du fyller i formuläret nedan.

Comfort består av 130 fristående medlemsföretag, det är därför viktigt att vi får reda på vilket medlemsföretag det är som du gjort upp ditt avtal med eller vilken butik du handlat i.

När du skickat in din reklamation kommer vi att kontakta medlemsföretaget för att hantera ditt ärende. Du kommer att bli kontaktad av oss eller direkt av medlemsföretaget via telefon eller e-post.

Information om dig som anmäler:

Information om Comforts medlemsföretag som utfört arbetet/sålt produkten

Beskrivning av reklamationen

Vilken åtgärd önskas?

Har reklamationen framförts till företaget/butiken?

Bilagor

Om du vill bifoga flera filer till din reklamation kan du välja flera filer vid uppladdning. Tryck och håll nere antingen skift- eller ctrl-tangenten när du väljer de filer som ska bifogas.